Vår returpolicy

Vår returpolicy og angrerett

Hvis produktet ikke svarte til dine forventninger, har du rett til å gå fra denne avtalen innen 14 dager uten å oppgi noen grunn for dette.
Angrefristen utløper 14 dager etter den dag du eller en annen tredjemann enn transportøren får varene i fysisk besittelse.

For å kunne bruke angreretten må du underrette oss – My bags AS, Oscars gate 7b, 0352 Oslo, [email protected] - på en utvetydig måte om din beslutning om å gå fra avtalen (f.eks. i et brev sendt med post eller e-post). Du kan benytte angrerettskjemaet sendt med varene, men det er ikke obligatorisk.

For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender meldingen om at du vil bruke angreretten før angrefristen utløper. Send dine opplysninger, ordrenummer og spesifiser hvilken vare vil du levere tilbake.

E-post til [email protected] merkes med «RETUR» i emnefeltet.

Virkningene av at angreretten brukes

Dersom du går fra denne avtalen, skal vi tilbakebetale alle betalinger vi har mottatt fra deg, herunder leveringskostnadene (med unntak av tilleggskostnader som følge av at du har valgt en annen type levering enn den billigste typen standardlevering vi tilbyr).

I alle tilfeller vil du ikke bli pålagt noe gebyr som følge av tilbakebetalingen.

Send eller lever varen til selgeren innen 14 dager etter at du meldte fra at du angret deg. Du er ansvarlig for trygg retur. Pakk varen godt, og ta vare på kvittering for frakt. Merk at du selv må betale returkostnadene dersom du ønsker å returnere varen(e). 

Brukte eller skadet varer gir minimum 50% reduksjon i returbeløp. Varer med manglende etiketter anses som brukt.

Produktene returneres til:

My bags AS

Oscars gate 7b, 

0352 Oslo

 

Refusjon

Vårt mål er å håndtere returen innen 2-5 virkedager etter at vi mottar varene fra deg.

Beløpet vil bli refundert til deg så fort som mulig etter at returen er behandlet til samme betalingsmiddel som ble brukt ved kjøpe


Gebyr ved uavhentede pakker

Hent pakken din før fristen går ut!

Ellers blir varene sendt tilbake til oss og det påløper et gebyr for uavhentede pakker på kr 250,-. Dette beløpet vil bli fratrukket tilbakebetaling.


Reklamasjon

Alle produkter inspiseres før levering. Skulle produktet allikevel være skadet eller feilaktig sendt når det ankommer påtar vi oss i samsvar med gjeldende lovverk å rette opp feilen uten omkostninger.

Du må alltid kontakte oss for godkjenning før du returnerer en mangelfull vare.

Klagen skal sendes umiddelbart etter at mangelen er oppdaget.

Hvordan du går fram ved reklamasjon:

Eventuelle feil og mangler skal alltid rapporteres til [email protected] der du oppgir navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og beskrivelse av feilen.

Hvis vi ikke klarer å rette opp feilen eller levere lignende produkt refunderer vi deg for det mangelfulle produktet i samsvar med gjeldende lovverk. Vi står for returfrakten for godkjente klager.

Vi forbeholder oss retten til å nekte reklamasjon hvis det viser seg at produktet ikke er skadet, er mangelfull eller lignende i samsvar med gjeldende lovverk. Ved reklamasjon følger vi norsk lov. Les mer her.